Sterilizare

Sterilizarea instrumentarului este una din prioritatile cabinetului, fiind unul din motivele care ne recomanda in alegerea dumneavoastra.

Ciclul instrumentarului dupa ulitilizare este urmatorul:
  • Dezinfectia si decontaminarea in solutii agreate de catre Ministerul Sanatatii;
  • Curatarea prin imersarea instrumentelor intr-o baie cu ultrasunete (E-Mag, Germania)  pentru 30 minute, la temperatura inalta;
  • Completarea manuala a curatarii instrumentarului si verificarea acestora;
  • Uscarea si impachetarea individuala in pungi de unica utilizare, fiecare punga avand 2 sau mai multi indicatori pentru verificarea sterilizarii (MELAseal 100+, Germania) ;
  • Sterilizarea propriu-zisa in autoclav, (Melag Vacuklav 31 B, Germania), care ofera cea mai sigura sterilizare, conforma cu normele europene EN 13060, cel mai inalt standard pentru sterilizare www.melag.com;
  • Datarea sterilizarii pe fiecare punga;
  • Depozitarea instrumentelor in compartimente speciale.

Respectarea cu strictete a normelor de asepsie şi antisepsie, precum si investitiile facute în aparatura de sterilizare, sunt o garantie a faptului ca in cabinetul noastru va vom putea trata fara riscul de a contacta afectiuni transmisibile prin sange si saliva.

În cadrul tratamentului stomatologic,  se folosesc numai produse consumabile de unica utilizare (bavete, ace, manusi, masti, aspiratoare bucale, etc.), iar în perioada de pregatire a cabinetului dentar dupa fiecare pacient, asistentele dezinfectează toate suprafetele de contact (fotoliul si unitul dentar, aspiratoarele, sprayul de aer-apa, lampa) cu solutii dezinfectante.

Cabinetul este dotat cu filtre biologice pentru apa , un sistem de ventilaţie iar pardoselile sunt amenajate cu rasini PVC antibacteriene şi antiseptice.

Dezinfecţia aerului şi suprafeţelor din încăperi se face  cu ajutorul lămpilor bactericide cu UV.

Accesul in salile de tratament este permis doar dupa acoperirea pantofilor cu botosei de unica folosinta.

Toate aceste conditii sunt respectate cu strictete pentru siguranta dumneavostra!